Denmark has stolen children from their foreigner parents

Thursday, May 01, 2008

Denmark took by force a child from his parents

This is the story of a romanian mother who was forced to leave Denmark by no reasons and leave there his romanian born child. Denmark took away her child by force, in danish language this is called "Tvangsfjernelse". The story is in romanian language.

mai sunt doar 24 de ore si voi fii fortata sa mi abandonez unul din copii aicii in dk azii am fost instiintata si dusa intr o sectie de politie unde am fost anuntata ca sunt ilegal in dk si am dreptul la o zii pana la exploatare din tara eu si unul din copii ,suntem cetatenii romanii ,copii nascutii in romaniia ,am venit in dk pt reintregirea familiei da asa credam asa am depus acte dar am avut parte de un raspuns negativ statul cere sotului care e danez o garantie de 55000 de coroane neavand aceasta garantie totusii unul din copii primeste rezidenta in dk si eunul nu de ce?sunt fortata sa parasesc aceasta tara ,dar de ce imi cer sa mi abandonez copilul ?asta nu inteleg .nu am facut nimic ilegal in dk nu am avut nicii un ajutor din partea statului danez ,nu am cerut nimic nicii la munca nu am avut dreptul si nu am lucrat nicii o jumatate de ora la negru exact pt nu a comite nicii o ilegalitate ,si totusii sunt tratata ca oricare infractor ,am citit articolul de mai sus ,poate li sau luat dreptul parintistii din unele motive ,mie nu mi au gasit nimic in neregula nu am fost intrebata de nimic ,efectiv mi au luat un copil de ce?pt ca sunt cetatean strain ?pt ca nu am cerut drepturii atuncii cand am fost nevoitii sa platim o consultatie medicala cu 300 de coroane?am facut ca totul sa fim corectii ,am dus copilul la sc in dk 2 anii acum il exploateaza de ce?cel mic nu a avut un loc la gradinita in dk timp de 2 anii de ce ?in dk nu avem loc ca emigrantii in dk isi ia statul ce vrea fara a tine cont ca destrama familii oamenii in dk sunt consideratii obiecte mai sunt cateva ceasurii pana la exploazare mea dar sunt mama nu pot abandona copilul, ce poate fii mai rau ?

No comments: