Denmark has stolen children from their foreigner parents

Monday, July 09, 2007

Croazieră Copenhaga-Oslo

Am avut posibilitatea să vizitez oraşul Oslo, Norvegia, pentru 8 ore. Croaziera am făcut-o cu Pearl of Scandinavia, un vapor de linie care leagă Danemarca de Norvegia.
Excursia cu vaporul a fost extraordinară, este o experienţă care o întâlneşti foarte rar în viaţă, să vezi cum muntele iese direct din mare, în fiordurile norvegiene – cred că este cea mai frumoasă ţară scandinavă.
Biletul nu a fost foarte scump, dar serviciile de pe vapor sunt scumpe.

Pearl of Scandinavia

Oslo nu mi s-a părut un oraş mai mare decât Clujul, dar impresionează prin clădirile înalte din centru, numai sticlă, una lângă alta, iar tu, mic între ele, pe stradă... Este un sentiment extraordinar.
În Oslo nu am văzut foarte multe atracţii care le oferă oraşul, în foarte scurtul timp care l-am avut la dispoziţie. Am reuşit să văd Teatrul Naţional, cu numele lui Ibsen, Holberg şi Björnson pe frontispiciu.
Am trecut rapid pe la Grădina Botanică, care este pe un deal. Nu trebuie ratat Palatul Regal.
Oslo este un oraş care merită să fie văzut.

2 comments:

Gabriela Burcea said...

Buna Alex! I eu sunt in Copenhaga, am citit cu interes blogul tau. Articolul cu respingerea daneza este cutremurator. Si eu caut aici de lucru dar inca nu am inceput serios. Ma gandesc sa aplic la un master pt 2011. Dar ce experienta ai trecut tu ma sperie tare :(

As vrea sa stiu cat a costat biletul pe croaziera, am un prieten in Norvegia si as vrea sa-l vizitez...Si de asemni, ce impresie ai avut depsre norvegieni?

Alexandru said...

În Oslo am stat doar 8 ore (m-am întors cu următorul vapor). Despre norvegieni nu ştiu mai nimic, dar nu cred că sunt foarte deosebiţi de danezi ca şi mentalitate, dar pot să-ţi spun că este mult mai scump decât în Danemarca, deşi coroana norvegiană este mai slabă. Una este să locuieşti acolo şi alta să mergi în vizită.
M-au impresionat clădirile înalte din centru, una lângă alta.
Preţurile pentru croazieră le poţi consulta aici (PDF), nu mai ţin minte cât a costat biletul pe vremea aia.