Denmark has stolen children from their foreigner parents

Saturday, July 07, 2007

Eva Kiss

Am avut deosebita plăcere să o cunosc personal pe Eva Kiss, celebra interpretă de muzică uşoară din anii '80. Ea este celebră prin interpretarea în limba română a melodiei „The Power of Love“ a lui Jennifer Rush.
Am întâlnit-o întâmplător pe Eva Kiss, la o serbare de Crăciun în anul 2005, unde a fost invitată să cânte. Nici nu ştiam că locuieşte în Danemarca. Am fost apoi la un concert al ei la Medborgsalen în Hvidovre, în februarie 2006.


Este un sentiment extraordinar să dai mâna cu cineva pe care l-ai văzut numai la televizor, într-o lume ireală.
Gândiţi-vă cât este de greu să înveţi să cânţi în limba daneză, o limbă imposibilă, aşa cum a făcut Eva Kiss, care poate fi contactată aici.
Salutările mele deosebite Evei Kiss şi succese deosebite.

„Tăcutele iubiri“



„Puterea dragostei“



„Nostalgia mării“



„Pianul şi marea“



„Pentru iubire“



„Nu vreau să te mai pierd“



„Nu te pot uita“



„Să nu mă crezi“